W tym roku po raz pierwszy zorganizowaliśmy w naszej siedzibie dwudniowy event pod hasłem „DNI OTWARTE”, skierowane do naszych klientów, pragnąc w ten sposób umożliwić bezpośredniego kontaktu z załogą naszej firmy oraz umocnieniu naszych relacji. Organizacja trwała kilka miesięcy, było to dla nas nie lada wyzwanie pod kątem logistycznym i marketingu. W przedsięwzięciu uczestniczyli nasi partnerzy biznesowi z Polski i za granicy. Zaprezentowaliśmy nowości produktowe, inspiracje pokazami kulinarnymi , dzieliliśmy się swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie branży gastronomicznej, cukierniczej oraz piekarniczej.
Ostatnie wpisy
- Stalowe wyposażenie kuchni. Jakie są rodzaje stali w meblach gastronomicznych?
- HoReCa — wszystko, co musisz wiedzieć o tym skrócie i całej branży
- Restauracja odnotowuje straty? Oto sposoby na obniżenie food cost
- Co warto wiedzieć o kuchni molekularnej?
- Kurczak z rożna – jak serwować pyszne dania w małym bistro?