hasło

Historia

 
 
 

IGUANA  to zespół specjalistów posiadających kilkunastoletnie doświadczenie w projektowaniu wyposażaniu i serwisowaniu profesjonalnych kuchni gastronomicznych.

Wchodząc w nowe segmenty rynku z radością stawiamy czoła nowym wyzwaniom i wykorzystujemy nowe możliwości. Nasze strategiczne elementy, będące narzędziami w realizacji zamierzonych celów, które stanowią obecnie elementy działań biznesowych i zarządzania to: kreatywność, współpraca i wspaniali ludzie. Stanowimy silne i stałe wsparcie dla klientów otwierających i prowadzących hotele, restauracje, stołówki, kawiarnie czy punkty małej gastronomii.

 

 
 

POCZĄTKI FIRMY

 

Pierwsza siedziba firmy przy ulicy Lwowskiej w Nowym Sączu. Na powierzchni 100 m ² znajdowało się biuro oraz zaplecze magazynowe, natomiast serwis był połączony z serwisem samochodowym, znajdujący się w tym samym budynku. Początki były trudne, pięcioosobowy skład firmy wypełniał wszystkie możliwe funkcje. Aktywność w poszukiwaniu klientów nie owocowała sprzedażą przez kilka miesięcy ale jak pokazała przyszłość była to skuteczna metoda, ziarno zostało zasian. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe  IGUANA ruszyło.

2006
 
 

ZAKUP GRUNTU

W związku z dynamicznym rozwojem firmy, podjęliśmy decyzję o budowie siedziby firmy. Wybraliśmy lokalizację i kupiliśmy działkę przy ulicy Tarnowskiej. 

 
 
2008
 
 

BUDOWA SIEDZIBY, PRZEPROWADZKA

 

W kwietniu w 2009 roku rozpoczęły się pierwsze prace związane z budową nowej siedziby firmy. Powstał budynek biurowy wraz z zapleczem magazynowym i serwisowym. W tym samym roku we wrześniu przenieśliśmy się do nowo wybudowanej siedziby. Powiększyliśmy ekspozycję, pojawiły się pierwsze duże projekty do zrealizowania, Podjęliśmy współpracę z wieloma wiodącymi na rynku europejskim dostawcami urządzeń gastronomicznych. Wraz z rozwojem firmy zatrudniliśmy kolejnych pracowników.

2009
 

ROZBUDOWA

Niedługo po  przeprowadzce do nowego obiektu, postanowiliśmy rozbudować firmę o kolejne 400 m ². Bardzo nam zależało na powiększeniu powierzchni biurowych i uzyskaniu większej przestrzeni na ekspozycję.

 
2010
 
 

KOLEJNA ROZBUDOWA

Rozbudowa firmy o kolejne 300 m ², posunięcie wynikające z rosnącego zapotrzebowania na nasze produkty i usługi. Rozbudowa umożliwiła nam powiększenie  naszej przestrzeni biurowo-handlowej.

 

 
2011
 
 

ZWIĘKSZENIE ZATRUDNIENIA

Z każdym rokiem dążymy do rozwoju naszej firmy. Nie boimy się nowych wyzwań. Konsekwencją rozbudowy firmy było zwiększenie  zatrudnienia. Zatrudniliśmy wykwalikowany personel, skupiliśmy się na wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań w gastronomii.
Kolejnym przemyślanym krokiem była  wymiana głównego narzędzia pracy czyli floty samochodowej.

 
 
2012
 
 

STRUKTURA FIRMY, SPOTKANIA BRANŻOWE

Z początkiem roku przeprowadziliśmy analizę obecnych zakresów obowiązków, istniejących  stanowisk pracy oraz rozmowy z pracownikami w celu określenia kluczowych obszarów działalności naszej Firmy i podstawowych czynności niezbędnych do ich realizacji.
Efektywnie braliśmy udział w targach, skupiając się konkretnie na tych poświęconych branży gastronomicznej, cukierniczej oraz  piekarniczej. Prócz targów wystawienniczych uczestniczyliśmy  w różnego rodzaju spotkaniach biznesowych w kraju i zagranicy.

 

 

 

2013
 

I EDYCJA DNI OTWARTYCH

Kolejnym krokiem w rozwoju naszej firmy był remont na piętrze. Prace wykonane miały na celu polepszenie komfortu pracy i estetyki wewnętrznej budynku. Powstał dział „SZKŁO I PORCELANA”. W ofercie znalazła się zastawa stołowa, szeroka gama akcesoriów restauracyjnych oraz profesjonalne aranżacje stołów. Zwiększyliśmy powierzchnię ekspozycyjną w dziale „WENTYLACJA”  aby klient mógł zobaczyć różnorodność produktów z naszej oferty.

Po raz pierwszy w historii naszej firmy zorganizowaliśmy „DNI OTWARTE” dla naszych klientów oraz partnerów handlowych.

 
2015
 
 

REMONT DZIAŁU HANDLOWEGO

Kolejnym etapem rozwoju naszego przedsiębiorstwa był remont biura handlowego. Odnowione biuro oferuje nowoczesne warunki i sprawną obsługę. Zostało zaaranżowane z myślą o naszych Klientach. Jest przestronne,  z miejscami zapewniającymi komfort indywidualnej rozmowy Klienta z naszym personelem.

Blisko po remoncie, w związku z dużym zainteresowaniem, w maju ruszyliśmy z kolejną edycją „ DNI OTWARTYCH”. Była to doskonała okazja, by przede wszystkim po raz kolejny spotkać się z naszymi Klientami, ale też możliwość zaprezentowania naszej  oferty.

 

 

 
 

BUDOWA NOWEGO BUDYNKU

Budowa nowego budynku przy ulicy  Łowieckiej w Nowym Sączu, wyodrębnienie firmy IGUANA WENT. Planowany koniec budowy 2018 roku.

 

2016
 
 
 

 

Nasze marki

Produkty tylko najwyższej jakości! Wyselekcjonowane marki i producenci.